2009-09-16  
 
AL G9 – rimta ir brangi apsauga nuo lazerio





    Net turėdami geriausią radarų detektorių nesate apsaugoti nuo lazerio. Kai detektorius aptinka lazerio spindulį, daugeliu atvejų jau būna per vėlu, nes greitis užfiksuojamas greičiau nei per sekundę. Apie 50% visų rankinių greičio matuoklių naudojamų Lietuvoje yra lazeriniai. Norint patikimai apsisaugoti nuo lazerio, turite turėti antilazerį.
    Antilazeris yra priedas prie turimo radarų detektoriaus. Antilazeriai ne tik aptinka, bet tuo pačiu blokuoja lazerio signalus. Kai lazerinis greičio matuoklis gauna impulsus iš antilazerio, jis negali užfiksuoti greičio, nes gauna klaidingą informaciją apie atstumą.
    Tačiau ne visi antilazeriai yra vienodi - vieni blokuoja geriau, kiti prasčiau, tad jei turite antilazerį, dar nereiškia jog esate visiškai apsisaugojęs nuo lazerio. Pigesni antilazeriai neturi pakankamai galios, kad galėtų efektyviai apsaugoti visose situacijose. Kitus gali aptikti greičio matuokliai (Jammed klaida), tokiu atveju bus daugiau žalos nei naudos.
    Po keletą mėnesių trukusių bandymų, daugybės nuvažiuotų kilometrų ir įvairiausių situacijų bandant skirtingus antilazerius, džiaugiamės galėdami pasiūlyti dar vieną pačios aukščiausios klasės produktą – AntiLaser G9. AL G9 yra lazerinė parkavimo sistema, tuo pačiu galinti blokuoti lazerio signalus, pvz. lazerinius greičio matuoklius. AL G9 galima drąsiai rekomenduoti tiek mažo hečbeko tiek prabangaus ir galingo limuzino vairuotojui.


AL G9 PRIVALUMAI PRIEŠ KITUS PRODUKTUS

• Escort Shifter ZR4, Blinder ir daugelis azijietiškų produktų yra lengvai aptinkami daugelio europietiškų lazerinių matuoklių. Jie blokavimui dažniausiai naudoja bendrus algoritmus visiems matuokliams. AL G9 kuria algoritmą kiekvienam greičio matuokliui atskirai - tam, kad kuo tiksliau blokuotų ir tai darytų be Jammed klaidų. Bendri algoritmai gali privesti prie Jammed klaidų arba neefektyvaus numušimo (tai, kas daugelį metų buvo/yra su Blinder).

• Kiti gamintojai dažniausiai naudoja pigesnius šviesos (LED) diodus, G9 naudoja tik Osram LAZERIO diodus, kurie yra patikimesni bei dirba daug didesne galia, o tai yra svarbiausia atliekant pagrindinę funkciją. Lazerinis diodas yra apie 100 kartų galingesnis už šviesos diodą.

• AL G9 dažniausiai pirmieji atnaujina programinę įrangą rinkoje atsiradus naujiems lazeriams, kaip kad buvo su:
    o Unipar SL700 – naudojamas Lietuvoje
    o Traffipatrol XR be E48 ir E14 klaidų – naudojamas Lietuvoje
    o Vitronic Poliscan Speed – naudojamas Lietuvoje
    o ir kitais.

• AL G9 šiuo metu yra vienintelis antilazeris turintis algoritmą Lietuvoje naudojamam Unipar SL700 lazeriui, bei stacionariems fotolazeriams PoliScan Speed.

• Antilaser pirmieji pristato daugelį naujovių. G9 kaip ir jo pirmtakai visada buvo visiškai funkcionuojanti parkavimo sistema, AL pirmieji pradėjo kurti specifinius algoritmus kiekvienam lazeriui atskirai, daugelis kompanijų tik po keleto metų pristato/kopijuoja AL idėjas. Antilaser gaminamas nuo 1999 m.

• G9 taip pat gali automatiškai atidaryti kiemo vartus (tam reikia papildomai pirkti prietaisą vartams).

• G9 turi sudėtingą energijos filtravimą ir stabilizavimą - tai leidžia jam efektyviai veikti 10V-17V ribose. Dauguma kitų produktų veikia visu pajėgumu esant 14.5V ir daugiau.

• AL G9 turi E25 Homologacijos sertifikatą, kuris leidžia prietaisui būti įrengtam automobilių gamykloje kaip originali automobilio dalis.

• AL G9 standartinė komplektacija naudoja vieną sensorių, kurio matmenys 50x40x20mm. Jis daug mažesnis, dėl to neatkreipia dėmesio, o dėl komplektuojamo specialaus laikiklio daug lengviau ir greičiau įmontuojamas nei kiti produktai su dviem dideliais sensoriais. Vienas G9 sensorius atstoja arba net dar geriau apsaugo nei kitų gamintojų du sensoriai.

• Dėl keturių viduje esančių diodų, G9 suteikia geresnę apsaugą, kai greitis matuojamas esant didesniam kampui (iki ±12-15°H ir ±12-15°V), kiti produktai patikimai veikia iki ±6°H ir ±3°V.

• Rinkoje atsiradus naujiems greičio matuokliams, visi antilazeriai tampa nebeveiksmingi, todėl vairuotojai turi ieškotis naujos apsaugos arba tenkintis daline apsauga. AL G9 konstrukcija leidžia nesunkiai atnaujinti prietaiso programinę įrangą. Programinė įranga yra atminties kortelėje, norint atsinaujinti, tereikia užsisakyti naują atminties kortelę ir ją pasikeisti.


AL G9 turi įspūdingiausią patikrintų lazerinių matuoklių sąrašą prieš kuriuos efektyviai apsaugo ir tai daro be “Jammed” kodų.

LTI - Marksman 20.20, Multalaser
LTI - UltraLyte, LR, 100, 100LR, 200, 200LR, Compact, LRB*
Redflex - Lasercam, Lasercam NT
Jenoptik - LaserPatrol
Jenoptik - Laveg, Video-Laveg*
Multanova - StarLaser
Robot - TraffiPatrol, V*
Sagem - MestaLaser
Sagem - EUROLaser
Truvelo - Lidar, D-Cam
Kustom - ProLaser I
Kustom - ProLaser II
Kustom - ProLaser III
Kustom - Pro-Lite
Kustom - LaserCam II
Riegl - LR90-235V
Riegl - LR90-235P
Stalker - LZ-1
Laser Atlanta - SpeedLaser, S, R, Stealth Mode
Cleartone - Stealth SpeedLaser
Fama - famaLaser II
Fama - famaShot III
Traffic Observer - LMS 291/221/04/05
NJL Kft - SCS-101/SCS-102
Robot - TraffiPatrol XR*
Riegl - FG21-P
LTI - Truspeed
LTI - Truspeed2(AntiJam)/Trucam
Unipar SL700*
Vitronic – PoliscanSpeed*
Camea - Unicam secion control
RedSpeed - SpeedGuard

* - Naudojami Lietuvoje

Daugelis kitų gamintojų tokio sąrašo net neturi.

Naudodami kartu su radarų detektoriumi, teoriškai turite 100% apsaugą prieš visus radarus ir lazerius naudojamus Lietuvoje ir Europoje.




AL G9 sėkmingai blokuoja Traffi Patrol XR be pavojingų E14 ir E48 klaidų:




AL G9 kolkas vienintelis gali blokuoti Lietuvoje naudojamus Unipar SL700:



 


AL Beltronics Escort V1 Whistler